sobota, 23 października 2010

Weekend pod znakiem warsztatów

Dzisiaj i jutro odwiedzamy „Gościniec Słupski” w Bydlinie, gdzie zorganizowała warsztaty Fundacja Partnerstwo Dorzecze Słupi. Dzisiaj było filcowanie i malarstwo. Siarenka zajęła się filcowaniem, a ja Jagódką i zdjęciami. Po przerwie warsztaty malarskie, na których zacząłem malować swój pierwszy obraz olejny.
Jutro są zajęcia z ceramiki i bednarstwa. Te drugie w drewnie bardziej mnie interesują, ale może i na ceramikę się skuszę.
A to jesienny muchomorek z terenu gościnca

3 komentarze:

cassia pisze...

Oooo widzę zmiany w design.ie na Waszych blogach ;)

Odwiedzam Was wirtualnie bardzo często, przecież muszę wiedzieć co u Was słychać.

Gościniec Słupski, w takim razie pozdrówcie gorąco Ulę i Tomka Kunysz od nas ;)

James pisze...

Hello, a ja to może nic nie robiłem :P

Ruthra pisze...

No w sumie schabowego zjadłeś:)